REHBERLER

REHBERLERİ SEVİYORSUN ANLAŞILAN HEMEN SENİ ŞÖYLE ALALIM

Hangi Şampiyon’da Kaçıncı Sırada Olduğunu Öğrenme ? (League of Legends)

Selam Arkadaşlar şimdi size internette dolaşırken bulduğum bir siteyi göstericem bu sitede kazanma oranınız ölüm oranı vs. KDA falan gösteriyor ve Sitede Şampiyon sıralaması var...

League of Legends Bilinmeyen Terimlerinin Anlamı !

League of Legends Terimlerinin Anlamı ( Bilinmeyenler de Var )Bait: (Yem) Düşük canlı veya az sayıda olma durumuna rağmen rakip şampiyon(lar)a yakın durarak onları belli...

İstediğiniz 975RP’lik Kostümü Bedava’ya Alın !

Bu her ne kadar zor bi işlem olsada,smurf kasmak isteyenler için birebir taktikdir. Öncelikle yapmanız gerekenler şunlardır;  1- Yeni bir hesap açın.  2- Hesabınızı 5 levele kasın.(Gelen...

Nasıl Lig Atlarım ? Sorusunun Cevapları

1- Bahane üretmeyin! Herkesin oyunu berbat ettiği zamanlar olmuştur. Böyle durumda bu kişiye “noob”, “oyunu berbat ettin amk”, “afk kalsan daha iyi” vs. gibi cümleler kurmak...

POPÜLER ANDROİD

POPÜLER OYUNLAR

ANDROİD UYGULAMALAR

SON EKLENEN İÇERİKLER